Gezim, " bisiklet süremeyen " engellilere armağan olsun . . .

22 Nisan 2010 Perşembe

Amacım;

Çevreci bir insan olarak bisikletimle yurdumuzu gezmek, rota üstündeki doğal güzellikleri, tarihi ve kültürel varlıklarımızı görmek, tabii bol bol fotoğraf çekmek istiyorum. Bununla birlikte “bisikletin bir ulaşım aracı olarak kullanılması ile küresel ısınmanın etkilerinin azaltılması” yönündeki çabalara dikkat çekmek istiyorum. Bunun için de TEMA Vakfı'nı destekliyorum. Ayrıca gezi rotasında bulunan bisiklet ve doğa toplulukları ile haberleşerek geziyi bir ortak proje haline getirmek istiyorum.

1 yorum:

  1. Selam Ahmet'çim..
    Senin gibi bir arkadaşım olduğu için gurur duyuyorum, iyi ki varsın. iyi ki çocukluk arkadaşımsın ve iyi ki uzun senelerde iş arkadaşlığını paylaştık. emekli olmanla, bildiğim hedeflerini uygulamaya koyabilmene çok ama çok sevindim. Bloğundan geç haberdar olmam sebebiyle irtibat kuramamamada hayli üzgünüm.

    Tüm etkinliklerini destekliyor,seni izlemeye devam ediyorum canım arkadaşım. Her zaman yolun ve şansın açık olsun.

    Selam ve sevgilerimle,
    Gönül köşkeroğlu

    YanıtlaSil